toppen!

idol gör mig verkligen glad!
jag glömmer tillochmed bort
att jag har svinont i munnen.
herregud!
nästa vecka är idol i gävle
och då ska jag sitta placerad
i en skön jävla soffa hos nån
med mina tjejer och bara njuta!
clara hagman blir med
och om felicia inte såg fel
så var åke med också!
detta får man bara inte missa!

såg på reklamen att det är
biopremiär på flickan som lekte med elden
på fredag, så den ska man väl gå på!
häng på vafan :D

min mun är bättre,
mycket bättre, pga smärtstillande
värktabletter, penecellin
och hela faderullan!
men så länge jag har mina älskade
piller så mår jag bäst.

blev en myskväll med mor och far
med tacos och så.
käkade nyss glass och kikade idol.
min tand älskar kall, iskall glass.


ca 12 tabletter om dagen ( exkl. bentasil - halstabletter)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0