under uppbyggnad

som ni kanske ser är min blogg under uppbyggnad.
den ska för hoppningsvis snart bli helt klar.

vaknade vid halv elva,
tvättade våra hår och tog med
oscar till näsbacken.
där träffade vi två små troll,
linnéa och felicia, samt
oscars vän, maggie!
de hade gjort en eld och
amanda och jag hade med vår
frukost som bestod av en macka.
värmde den på elden, lite mys så där!
fick en korv av fhl, den var god (:
knäppte några bilder som vi ska ha till vårt
arbete i skolan. det kommer bli bra det där.


nu ska jag och amanda plugga lite
och vattenpipan ska få vara med oss!
sen ska vi gå ner och fira lina som fyller
hela sjutton år idag! GRATTIS HJÄRTAT!

pusspåt



och komihåg, min blogg är fortfarande under uppbyggnad.
japp, det är den!



Kommentarer
Postat av: din hemliga beundrare ;P

haha, urtjusig bild på mig :D NOT! ;O haha

2009-10-01 @ 18:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0