tv är bra

taskigt att skratta så mycket som
jag och mamma gjorde åt alla
som riktigt gjorde bort sig på idol ikväll.
haha. helt sjuka människor.
ofta man går dit halvnaken liksom?
mina kvällar kommer bli underbara.
inte nog med det är ju andra avenyn
mitt andra liv. är så fruktansvärt insatt.
förstår inte själv. hjärta hjärta.
idol nästan varje dag och aa varje tisdag.
mums. har druckit så mycket vatten så
jag kan knappt gå.
tror jag ska krypa ner och vila lite,
hoppas på att somna och vara utvilad
imorgon.
juste, kusin ringde och hon ville gärna
att jag kommer och hälsar på, på fredag.
tror det blir en natt i ä-by isf.
stan på lördan med henne och emma.
mysipys!
godnatt


mitt lilla hjärta satt också rätt intresserad och
kollade på idol med oss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0