today

today, vart ska jag börja?
finns ingen början.
okej, jag klev upp ur sängen.
närå, men skolan, som jag just
för tillfället är så inihelvete
trött på. jag blir galen.
alltså, vi får nya arbeten hela
jävla tiden. åhhhhhhhh.
damp?

gick ner på stan och skulle byta
min rutiga skjorta, fanns typ inga
kvar så fick den 50 kr billigare
istället, bara för en liten knapp!
rätt bra.

tog bussen hem med sofie.
gick hem med lina som nu har kommit
hem från varmlandet.
fick ett jättefint armband av henne
imorse, det tackar jag för! :)
tur att hon är tillbaka,
jag och mitt hjärta har saknat henne!

har precis käkat.
ska plugga så gott jag kan inför provet
i svenska imorgon. medeltiden. jippieeee..
får gå som det går. för jag orkar inte.
ska sen ner till malin på ringvägen,
där hon nu har bott ett tag. haha
ska göra henne lite sällskapis och
umgås lite, kika idol och troligen plugga.
hon ska väl bara packa inför sin resa som
hon drar iväg på, på fredag.
damp igen! avundsjuk!
jag fattar inte hur jag tänker ibland,
kunde liksom åkt utomlands om två
jävla dagar, men icke då! ;s

ne, plugga som gäller nu!
pössi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0