tandläkarn

jag som mådde rätt bra igår,
kände mig pigg och glad.
och så vaknar man runt tre i natt
och har apont i en tand..
jag gick ner och stoppade i mig
lite tabletter och försökte sen sova.
kanske somnade efter en timme.
imorse när jag vaknade,
ringde vi till tandläkaren och jag ska
få komma dit som akut vid halv elva.
menvafan, kan man kalla det akut
när jag ska få komma dit tre timmar senare?
jag sitter och typ gapar av smärta..
hoppas det blir nån reda nudå!
förra gången jag var dit så var det
inge fel, men ändå får jag ont en gång
till och dom säger nu att det kan vara en infektion.

är piggare i förkylningen iaf.
är inte frisk, men inte riktigt sjuk heller.
ligger däremellan någonstans.
typ bara näsan som är damp.
kanske halsen lite också,
men mest på morgonen.

ska ta och sova i en och
och en halvtimme nu,
får se om jag blir piggare.
isf tar jag tåget in vid halvtolv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0