strömsbro

felicia och jag vaknade innan klockan
ringde imorse, kikade lite på the voice.
gick och tvättade håret med citron,
(som vår käre lärare, kersin sa skulle vara bra).
pfff... gick ju åt helvete med det iaf.
blev äckligare än innan jag tvättade det.
lureri.
åt iaf en jätte frukost som fhl:s söta farfar
gjorde åt oss. packade våra grejer
och sen skjutsade farfar oss till skidstavallen.
mötte hela våran klass gående, på väg dit.
lekte massor med lekar som att käka kex och vissla,
nå konsiga namnlekar och typ stafetter.
käkade vår matsäck och sprang någon hinderbana!
felicia, jag och amanda knallade sen tusen meter (typ)
till fhl:s farmor&farfar. fikade lite och sen fick vi skjuts
till station.
amanda följde med mig hem. lekte i camen, haha.
hon åkte för ett tag sen och jag har hunnit smällt
i mig två vofflor med hallon och grädde, det var gott!
om ett tag blir det promenad, innan det ska jag ha
hunnit städa tänkte jag. så, rappar på lite nu!


amanruwwastnur_@snyggaste_tjejen_äwwah.se.com.org



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0