sötunge

vaknade för en halvtimme sen
av att det ringde.
mamma kom upp och satte sig
i sängen och sa att rebecka (6 år) inte
ger upp att ringa, fast hon vet att jag
sover. så mamma var tvungen att gå
upp och väcka mig.
hon hade ringt första gången vid
kvart i nio och sen hade hon hållt på
så var tioende min tills halv tio!
haha sötunge!
pratade med henne då jag gick upp
och då sa hon att hon ville leka med
mig för att hennes storasyster, ella
skulle leka med signe (felicias lillasyster)
och att hon fick inte leka med dom.
så vi bestämde att rebecka skulle få komma
ner hit en stund, så nu sitter man och laddar
upp. den ungen har energi hon!
nu väntas en riktig frukost!

men man får ju inte glömma att
det är en prinsessas födelsedag! ;)

GRATTIS LINNÉA PÅ SJUTTONÅRSDAGEN!


älskar dig darling!
ha världens bästa födelsedag!




Kommentarer
Postat av: födelsedagsbarnet ;)

haha, fan vad söt du är gumman! taaaaack! :D :D :D :D <3<3<3<3

2009-09-19 @ 10:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0