satmara

åkte med bussen halv åtta.
så grymt skönt att ha bild som första lektion.
sitter bara och flamsar och då blir dagen
underbar när den börjar så bra!
amanda och jag gick till biträdande rektorn
om våra nya scheman, hon typ slakta oss!
alltså, hon är den bitchigaste tanten jag vet!
helvete på henne. hon var riktigt spydig mot oss,
rätt i våra ansikten. inte nog med det så smällde
hon bara igen dörren framför oss när hon hade sagt sitt.
fyfan vad irriterad man blir på sånt där. usch.

satte oss sen och skrev lite frågor till en intervju.
tog tvåtåget hem, umgicks lite med felicia!
gick hem och fixade mina naglar,
fast nu bara för 79:-.
liten skillnad från 600 och det ser näääästan lika ut.
så det så. tror fan det räcker lika länge som det
andra gjorde också.

och så har jag damp också..
min granne fyller 20 år idag och nån har då satt
ut skyltar vid vägen där det står:
raggar b 20 år. TUTA!
och inte nog med det så har dom satt skyltar
på båda sidor av vägen så alla som nu åker förbi
tutar!! det tjuter fan i mina öron hela tiden. damp!
men grattis iaf.

nu ska jag ta och byta om lite, knata ner till lina
och hålla henne sällskap ett tag. sen blir det
en promenad med henne och sofie.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0