orkar inte

hade vår tredje lektion i teckenspråk,
fick även ett litet prov idag.
det gick toppen faktiskt.
jag tycker vi lärt oss grymt mycket på
så få lektioner, kanon alltså!
satte mig och plugga när jag kom hem.
har precis slutat, blev ungefär tre timmar,
men inget resultat, bara en massa skit.
jag orkar inte plugga, orkar inte gå i skolan,
jag orkar inte! kan jag bara få åka bort,
lång bort någonstans och verkligen slappna av?
snälla, ge mig en resa.
nu måste jag iaf ta och plocka ihop lite här,
ser ut som ett helvete.

imorgon är det skola mellan 08.30-10.30 - teckenspråk.
underbara fredagar!
sen stan en stund, hör av er om ni ska hänka på!






Kommentarer
Postat av: Sofie heter jag

Svarar du inte när jag ringer är en undran ;)

2009-09-05 @ 12:34:15
URL: http://sjobergsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0