nya andetag

cyklade till sundsbron och mötte
malin och maya igårkväll.
sen fick vi med oss maya hem
till malin och vi kikade idol
och var typ 80 % nära till att
boka en resa till samma ställe
som malin åker till inatt!
men vi tänkte oss för lite.
planerar som fan istället
och fixar riktigt mycket pengar.
sen åker vi! wiih!

imorse var m och jag rätt trötta,
kanske därför att vi låg och pratade
våra båtminnen 09 typ till klockan tolv.
vi behöver mer sömn..
men var svårt då, kröp i magen på mig
när jag tänkte tillbaka!
måste göra om detta tjejer.
vi kör en tredje gången gilt! :D

i skolan började vi med svenska
då vi hade prov om medeltiden.
gick primaballerina (y)
resten av dagen har varit cp.
jag orkar orkar orkar.. inte.
usch, så fruktansvärt trött på att gå där.
måste hända något snart, avlider.

eftersom vår teckenspråkslektion
var inställd idag så slutade vi före två
och hann med tvåtåget hem.
sitter nu här med huvudvärk till tusen
och därför ska jag gå och sova ett tag
så jag är pigg till idol.
troligtvis kikas programmet med tjejerna!

måste bara lägga ner lite tid och sorg
åt natalie svensson och hennes familj.
jag förstår inte att såna här saker får hända.
alla andra är så hjälplösa.
läste den text natalies pojkvän hade skrivit
till henne i tidningen.
mina ögon fylldes av tårar,
redan i första meningen.
usch, vad tänker han som körde traktorn?
hur mår alla omkring?
jag vill nästan inte veta. vilken sorg!
allt jag kan göra är att sörja.
vila i frid natalie.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0