my love

jag är så otroligt ledsen just nu.
rensade igenom väskan och hittade
inte min älskade lila piecesmössa..
det är ju min kärlek.

i will always love you

vanlig dag förutom att
vi fick kvarsittning..
lite för stökiga
och vår lärare hade
inte världens bästa dag
tror jag, så fick sitta 10 min.
jaja. så kan det gå!

efter skolan drog linnéa,
amanda och jag ner på stan.
jag köpte en rutig skjorta,
svart jacka, en dress -
mjukisbyxor och tjocktröja
i rosa. att jag alltid lyckas
göra av med mina pengar.
där rök tvåtusen igen...
äsch, ta nya tag.

amanda följde med mig hem,
min granne var snäll och hämtade
oss på station. käkade och pluggade
lite.

kom just hem från lina.
har matat hennes kaniner
för sista gången nu (:
hon kommer hem i morgonbitti,
vid fem!
har saknat henne.
kul och se hur nigga hon är nu!

tagga idol och andra avenyn nu.
plugga? nej, för jag orkar inte.


jag hoppas jag får tillbaka dig.
snygga sak!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0