mc:s place

bestämde mig för att dra till staden
gävle och umgås med malin och linnéa.
malin mötte mig på stationen och vi gick
till konsum och handlade lite till kvällen.
köpte typ jättemycket morötter för bara 5 kr!
rätt bra deal där.
gick hem till henne och övade lite singstar
innan stjärnan linnéa kom och tog över ;)
käkade tacos och kollade på film.
knäppte lite pictures på linnéa, sötfis.
var nog rätt trötta alliohopa då det blev
lite fjanterier med kategori idol. haha
sen skulle det bli fjortisfest i lägenheten
då malins lillebror skulle komma med typ 10 pers.
så vi städade upp och fixade, men då kom dom inte.
satte oss ute på balkongen och tog lite luft och
så fick man se lite fylla, klappa poliser och hittan och dittan.
gick in och kollade på en till film och sen skulle vi sova.
men det blev mycket skratt och även där kom kameran
in i bilden. halvfyra slogs mina ögon igen, skönt.

tog tvåtåget hem idag,
gick till atalanta och snackade lite
med malin och gänget.
följde med malin hem och drack isvatten.
pappa hämtade mig och nu sitter jag här.
ska städa och plugga lite.
får se om det blir en promenad senare.
pussko


snyggaste linnéa


sweet sixteen - men snart sjutton ;)


fullt ös med singstar


godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0