kaffe

för att kunna gå i skolan
behövs energi och energin
får jag ifrån kaffe.
tack owe, min söta lärare
som vill att jag ska vara glad
och jobba på,
han gav mig kaffe när allt
gick åt helvete för mig ;)

annars var det här en helt
vanlig dag som vanligt.
amanda följde med hem
sen gick hon till gotan och
lekte med ungarna typ
och jag drog till lina och
matade hennes kaniner.
klappade den snälla kaninen bara,
den andra är så tjurig.. typ morrar!
sen försökte jag plugga,
gick väl rätt så bra, eller ja.

har fortfarande noll koll
på vad vi gör i skolan.
vet typ att det är nåt vi ska göra
i typ varje ämne, alltså ungefär
fem olika inlämningar/prov/redovisningar.
blähääääää.
kollade på idol och halva kändisdjugeln,
sen somnade jag.

nu ska jag ta och krypa ner i sängen.
jag taggar tandläkaren imorn,
ojoj va kul. nja, inte riktigt då.
de kommer typ ha sönder min mun.
åt sista tabletterna av penecellinet idag iaf.
det var ju great.
pöss, godnatt.


saknar sommaren. men kan gärna bli riktig höst också.


Kommentarer
Postat av: amanda

sötis på bild !

2009-09-16 @ 23:21:03
URL: http://amandddda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0