emofiesta

här mår man bra,
kunde iallafall gjort det...
men inte.
började med att jag inte orkade
göra något alls igårkväll.
gav upp.
men sen fick josefine mig på fötter.
vi drog till gävle och gick på emofest
eller ja, jazz egentligen. haha
var rätt mysigt folk där.
emelie och nisse kom och hälsade på.
sen hoppade jag och josefine på en buss
till sandviken och där kom jp:s mor och hämtade oss.
hon är så snäll.
sen helt plöstligt vaknade jag av att vi var i ockelbo
på väg hem till mig, men då smällde jag till jp så hon vaknade
och då vände vi på bilen och drog till humlan där vi hoppade
in i fialas place. där var det lagfest, great.
jag och jp gick och la oss. sen drog josefine och jag
tänkte bara på att det var typ 100000 mil hem till mig,
så jag lånade soffan. vaknade av en helvetes huvudvärk
och den sitter fortfarande kvar.
har käkat bamsefrukost med mor och far.
även kaffe gick i, så nu ska jag bli pigg.

mitt schema idag består av att
mata linas kaniner'
knäppa lite bilder med sofie
plugga satan
försöka städa upp lite
sova

jag hoppas jag lyckas.


prima ballerina (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0