glatt humör

lalalalala, för att jag är så jävla glaaaad!
hade visst missuppfattat min kära mor och far
om mina pengar. dom finns kvar!!!
mamma hade tagit ut tretusen från ett konto
där min lön ligger.
och det dom mena med att mina pengar var
slut var att de uttagna tretusen var slut.
alltså, jag fick damp när dom sa det,
fast på ett jävligt lyckligt sätt! :D
så jag har inte varit så dum som
många nu tycker att jag har varit,
för jag har INTE slösat bort tjugotusen
på mindre än tre månader.
jag har iaf mina älskade sjutusen kvar
och dom ska jag inte röra en krona av,
fören jag åker på en resa med mina omtyckta,
söta, bästa, älskade och helt jävla underbara vänner!
en resa som aldrig kommer glömmas.
japp! dom sjutusen ska gå till det!

iallafall så var vi på bio igårkväll
och jag kan bara försöka tvinga er
att se den, flickan som lekte med elden.
underbar, underbar, bäst!
längtar till den tredje kommer :)
efter bion följde vi med felicia som skulle
bli uppthämtad av hennes kära och söta farmor.
och så stod vi och väntade och rätt som vi var,
så såg vi nån 'tjej" har nerdraget fönster, vinkar
dunkar musik somfan och skriker nånting.
ja skriker tillbaka; tjatjaaa! sen bara;
vafan, är det där inte din farmor felicia?
och det vet var det! haha coolingen!
följde sen med linnéa till bussen och malin
och jag traskade hem till henne och kikade tv
och sen blev det nattinatti! mys!

vaknade vid nio av att malin står och skriker
på hennes pappa som för liv omkring sig.
vi sätter oss yrvaken med gosiga täcken
runt om oss vid tvn.
sen gjorde ansiktsmasker och följde med
hennes mamma till stugan i årsunda,
där hennes pappa var och grejjade!
grillade hamburgare och fiskade lite.
sen åkte vi till stan igen och jag åkte hem.

kom hem, hjälpte mamma med maten.
kom just hem från en tur i skogen.
jag körde lite över 2 mil, rätt jobbigt ju ;o
pappa var nöjd med min insats och då är jag nöjd.

nu ska jag ner och mysa med familjen.
kolla en film och bara ta det lugnt.
har mobilen med mig om någon vill nåt.
pössilössi :)










med detta avslutar jag detta inlägg och önskar alla
andra som sitter vid datorn en lördagkväll,
en underbar lördag med mycket mys.



Kommentarer
Postat av: fff

hihi, baby. tack så mycket för igår och idag. du är söt :)

2009-09-26 @ 22:25:58
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0