änglar finns

man kan inte stoppa tårarna
när man läser natalie och hennes
bästa väns bloggar.
så fina texter, så mycket kärlek.
jag tänker mig in i att själv
mista en kompis, en bästa vän
som man alltid vet står vid
ens sida och så försvinner
den personen bara ur livet.
det måste vara så svårt,
att inte få se sin bästa,
älskade vän igen.
jag hoppas med hela mitt
hjärta att jag aldrig kommer
få uppleva den känslan.

jag är verkligen sämst att hålla
min känslor inom mig.
sånt här är värst, sorg och kärlek.
det går inte att beskriva.
fast jag inte kände natalie,
visste inte vem hon var,
så kan jag inte hålla tårarna inne.
dom faller som en flod på mina kinder.

finns inget att göra nu,
nu är det sista steget gått.
hon är nu en ängel som lever.
jag sörjer för alla nära och kära
till natalie. alla kan faktiskt sjänka
en tanke till dom.
tänk er själva, att mista en vän.


finns alltid en ängel som vakar
min ängel är mormor
det vet jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0