yes.

jahaja. nu har felicia lurat in mig på
det där jävla skype.
men inte fan funkar det för mig inte.
min mick är typ cp. så jag låter som
världens monster.
felicia höll fan på avlida där ett tag och
jag fattade inte varför. haha. va tok.

har suttit och nördat hela kvällen nu.
trivs faktiskt rätt bra.
p och hans kompis kom och hälsade på
en sväng och kollade på mammas pojkar
med mig. sen åkte dom hem igen.
snällt av dom, jätte snällt :)

nu håller felicia på att planera
en förändring i mitt rum.
låter toppen. bara det att jag inte
har så mycket pengar nu.
fuckit liksom. men det fixar väl sig.
har ju gratis hjälp som hon nu säger.
haha :'D

jag älskar att nörda.
typ mitt liv nu. fint va?
gillar't.




Kommentarer
Postat av: fff

hahaha, du va så jävla ful :D:D:D de kommer bli bra, pappa betalar !! annars så ska ju vi parta ihop pengarl, mpohaha

2009-10-29 @ 23:33:45
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0