ungdomssjuka

vaknade av väckarklockan som var ställd
på kvart över åtta. gick ner och ringde doktorn
och han sa att mina prickar var en allergi
som alla människor kan få i min ålder och
efter prickarna har slagit ut får man ofta
en förkylning. men va fint att jag är förkyld
nu också då. så det satt ju mitt i prick det där.
så nu ska jag undvika att äta nötter, choklad
och inte få i mig så mycket färgämnen.
när pappa kommer hem så ska vi ner till
apoteket och köpa medicin som jag då ska käka
i ett antal dagar och som inte är nå negativt till
kroppen som tur är. och om mina allergiprickar
inte då försvinner så skulle jag kontakta min
doktor igen och de skulle undersöka mig.

jag hoppas nu att jag blir frisk.
helt seriöst så orkar jag inte hålla på
med att vara sjuk nå mer.

kunde inte somna om sen heller så
då blev det lite mys vid tv:n
och telefonsnack med både linnéa
och amanda. mycket mys.

nu ska jag nog ta en dusch
och bli lite pigg. efterlängtad.

får se sen om jag får med min kära
far till valbo eller om jag drar upp till
lingbo och umgås med astner. :)


Kommentarer
Postat av: amanda

astner!

2009-10-26 @ 13:06:51
URL: http://amandddda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0