stress-igt

nu är det klart!
hockeymatch den 24:e.
brynäs - lindköping, heja!
denna gång blir det sittplats
för 270 spänn.
hoppas sittplatsen är skön!

har suttit och pluggat i en längre tid nu.
har gjort klart massmedia grejen.
ska lämna in imorn och kolla om det duger,
annars får jag väl ta hem och fixa till lite då.
har börjar på PIA-arbetet om stress också,
har bara lite kvar att göra där!
känner mig rätt lugn nu..
fast ändå, har inte hittat nån artikel på engelska,
inte pluggat på historiaprovet i teckenspråk..
okej, jag är stressad. fuckiit.

men ska inte plugga nå mer ikväll.
nu ska jag traska ner och gosa med m&p
framför wallander med en filt och lite kaffe!

synes.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0