söndag

har inte hänt något alls för mig idag.
eller vaknade ju upp med malin.
det är alltid något stort!
sen har jag suttit och försökt plugga,
men icke då.
löst andra problem. gick till slut.
nu tillsist blev det en snabbdusch
och jag kan ju säga att den var rätt skön!
nu blir det en film och sen sova.
upp halv sex.. inte skönt.

förresten så kollade på ett par
converse på internet.
skulle försöka hitta ett par lila till mig själv,
men istället hitta jag ett par vita och blå
för bebisar som kostade 399kr.
alltså jag vill ha dom! haha
tur att jesper finns och ska ställa upp
och köpa dom, eller han skulle ge mig 200 ;)
(lite driv i samtalet) haha!
och så skulle vi ju gifta oss!
och dessutom ha smekmånad i tre år.. ;o
nejnej, nu börjar det gå över styr...
godnatt.


smälter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0