shitdag

damp damp damp.
jag hatar söndagar.
finns inget roligt alls med
söndagar.
vaknade runt elva, åt en
mumsig frukost och sen
blev det en promenad med
min söta vovve till felicia.
gick en lite bit så hundarna
fick leka ett tag.
jag har en liten tanke om
att min hund älskar vatten.
han lägger sig i vattepölar
och njuter, fastän jag står och
skäller på honom. då måste
han ju njuta riktigt iallafall.
och sen så tror jag att han är kär
i fhl:s hund, maggie.
för det var ju jätte roligt
att jag typ fick dra min hund
på vägen hem.
han vägrade att gå ifrån
felicias hus först, så då
la han sig i en vattenpöl
med ögonen som sa:
måååååste vi verkligen gå?
fortsatte dra honom hemåt,
var tvungen att locka han med
godis nästan hela vägen och det
är ju faktiskt runt 2 km..
men det är den hunden jag älskar,
min hund.

när jag kom hem satte jag mig
med mitt plugg för den kommande
veckan. suck.
teckenspråk - inlämning av nåt
historiepapper och en dagbok.
och så måste jag börja plugga
på historieprovet vi ska ha på fredag.
sen har vi redovisning i engelska
då jag, fhl och mlc ska uppträda
som johnny cash och berätta om honom.
på engelska! jag kan inte engelska.

det får gå som det går.
jag gör ju så gott jag kan,
och mer kan jag inte göra.

nu är det käk
och det luktar lök
och det gillar jag.

och återigen, grattis empan! :)






Kommentarer
Postat av: fff

haha, så jävla roligt

han la sej i ALLA vattenpölar och kollade på dej som om du va dum huve. bäst idag, tack :D

2009-10-18 @ 17:07:55
URL: http://[email protected]
Postat av: emelie källberg

tack :)<3

2009-10-18 @ 23:22:16
URL: http://eemeliekallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0