s-kryssning!

jag vill
jag vill
jag vill
jag vill
jag vill på studentkryssningen
den 20:e mars.
för jag har faktiskt då typ 12 dagar
före, alltså den 8:e mars fyllt 18 år!
jag ska åka! fan.
jag är hur taggad som helst.
läste lite på internet
och det kittlas fan i magen!!!
wiiiiiiiiiiih! tänk vår studentkryssning
2011. den kommer bli bäst!

men jag vill iallafall också åka nu,
det är liksom som förfesten till
vår studentkryssning.
japp, det är det!

ne nu ska jag sova.
har precis smörjt in mina
prickar med kortison.
hoppas dom försvinner snart!

börjar klockan tio i morgon,
så får typ en och en halvtimmes
sovmorgon! det tackar jag för.


Kommentarer
Postat av: ida

alla säger ju att detta år är sista gången dom gör studentkryssning :(

kommer inte bli någon 2011, dom tycker det är för mycket liv, och för mycket fylla :s

2009-10-13 @ 17:45:38
URL: http://xenofobiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0