redan torsdag

gud, vad dagarna går snabbt?
tycker det bara borde vara tisdag
eller något sånt ;o


efter skolan gick jag och linnéa
ner på stan och kikade.
linnéa drog hem och jag gick
runt och inhandlade lite smått.

kom hem till ockelbo,
kikade in sofies lilla bil - skurt!
åkte hem, käkade och gjorde
klart PIA-arbetet! så grymt skönt.

har egentligen teckenspråksläxa,
men den gör jag i helgen.
ska fan bara slappa nu!

har kollat lite på hockey med
pappa ikväll.
mamma och jag gav hans
present (brynäsmatch 24/10)
en vecka tidigare, så han inte
planerar in något annat!
malin blir med hon också! :)

nu ska jag ta och städa upp
på mitt rum och sen sova.
det behövs kan jag säga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0