ni är guld värda

FÖR HÄR HAR NI EN UTAV DE GLADA!
brynäs vann med 2-1 mot hv71
som ligger högst upp i serien.
fyfan va bra gjort! nu fick vi in första trean
och jag fick in min första match för i år.
känns great somfan!

skola som vanligt, hade redovisning
som gick rätt bra!
fick reda på mitt provresultat i kommunikation,
ett och ett halvt poäng från fullpott...
men är nöjd ändå! började liksom plugga
dagen före så :)

felicia och jag gick ner och förköpte de två
sista biljetterna till brynäsmatchen!
japp, vi är ganska bra.
gick och åt, blev pasta med kyckling för mig
och en fetagod pizza för fhl.
sen drog vi en runda på veromoda,
där vi hittade en varsin tröja på rean (y)
jätte vaaackert!

sen blev det en färd med buss 13 upp till läkerol arena.
fullspäckat var det! åttatusenetthundra.. någonting folk.
helt sjukt vilken stämning!
är jävligt nöjd att jag gick på matchen och ett plus
för att den kosta bara femto kronor :)

är stolt över felicia som lärde sig en och en annan
hejjaramsa också, bra bra!
hon var rätt galen där ett tag,
verserna lät lite tok och hon hoppade runt av glädje.
haha. var med i tv också, underbart!
får se om det blir match igen på löööördag. i hope.

nu ska jag ta och sova.
ska ju ändå liksom upp om cirkus
fem timmar och tjugo min.
sovgott älskade.

och brynäs - jag ska drömma om er i natt,
det kan jag bara lova er.
ni gjorde mig så jävla glad,
till och med så att jag nästan krossade felicias
arm.. wops!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0