my love

det blev inte så mycket av kvällen igår,
amanda och jag försökte hitta på något
att göra i cirka.. hela dagen!
men kom inte fram till något.
så hon stannade i gävle.
sen rätt som det var så fick jag
hit min älskade malin som jag har saknat somfan!
underbart att få krama henne, mys!
fick ett armband som var jätte vackert!
känns lite som om jag samlar faktiskt (y)

nu har hon precis vaknat.
får se om vi kanske somnar om,
fast jag är rätt pigg nu.
sov ut somfan igår ju.
det är liksom inte jag att
sova till klockan 1. nejnej.

får se vad som händer idag.
min moster och dom tror jag
kommer och hälsar på.
blir väl plugga och lite så.
nej, måndag imorn. vill inte ha.


armbandet längst ut till höger
fick jag av min älskade ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0