moneymoney

vad ska det bli av mitt höstlov egentligen?
om jag ska bara sitta och vara sjuk vid
datorn hela veckan kan jag ju lika gärna
gå och gräva ner mig..
känns rätt frästande nu måste jag säga.

ska försöka få tag på sofie och kolla om
hon är hemma så jag kan lämna ifrån mig
lite pengar.
juste, fick min sista lön i fredags och såg att
jag sammanlagt har tjänat precis 24.138 kr.
jag var nöjd, men nu är ju nästan allt borta.
jag har fan inte ens koll på hur mycket jag
har kvar. fint!
tar ut pengar hela tiden som bara försvinner
men jag får ingenting för pengarna tycker jag.
men de 1107 kr som jag ger till sofie idag kommer
bli ett oförglömligt minne! okej, kanske minnesluckor?
fan vad jag längtar!

ne nu måste jag försöka röra på mig lite,
ta och dosera mig lite mot förkylningen.

hur ger man liv?
är det som på supermario?
om någon vet, ge mig ett.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0