kul. not.

följde med pappa upp till min farbror.
snackade lite där ett tag och sen så blev jag
sugen på lite mys med sötungarna uppe
hos kusin så då drog vi en sväng dit.
men då var bara kusin, pejje och rebecka hemma.
ella var hos en kompis.
så då blev det lite extra gos med beckaläckalingonsnäcka.

sista jag gjorde var att luskamma ungstackarn
och så tyckte hon det var så skönt så hon somnade
i mitt knä. sötfisen, mitt lilla hjärtegull!

imorn blir det nog stan en snabbis, får se om jag hittar
några kängor eller om det blir jeansen.
ska nog försöka hinna med så att jag kan åka till stallet
till klockan tre och kolla på när ella hoppas med sin häst.
har ju lovat henne så länge att jag ska kolla.
måste hålla mitt löfte känner jag.
och så har jag ju lovat dom att de ska få följa med in
till stan some day också. när ska det bli av då?
herregud!

ne nu ska jag nog kika en film
eftersom det knappt finns nå sociala folk
i denna värld. så tack och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0