just idag är jag glad

wiiiih! jag tror jag är den lyckligaste
människan på jorden just nu!
snackade med maya på tåget
att jag hade kollat på en lila mössa idag
på stan och så frågar hon mig om jag
inte ville ha en lila mössa av henne,
jaba: a gärna!!
och så berättar jag att jag tappat min
lila mössa på vallback!
och så säger kvinnan att det är
därifrån hon fick den hon tänkte
ge till mig! :D:D:D
jag blev överlycklig!
men hon tyckte hon kände igen
att det var min!
åhh, tack älskling! är glad som fan nu!

och nu kommer det lite deppiga,
stackars fhl. hoppas du är bättre!
kunde gått riktigt illa det där hörru ;o
krya på dig stumpis!

skola, hade provet i kommunikation.
och det gick rätt bra! skrev ungefär 10 sidor.
fast jag skriver rätt stort och slarvigt också.
hoppas iaf på ett vg.
sen orkade jag och linnéa inte med teckenspråk,
så vi drog ner på stan och shoppade lite!
mycket mycket roligare.

nu sitter jag här,
har precis ätit!
ska gå en sväng med hunden,
troligen klippa mamma lite,
sen kanske ner till lina och fira henne,
eftersom det inte blev nå igår.
ska slå in hennes paket också!

japp! annars är det slappkväll ikväll.
skönt







Kommentarer
Postat av: fff

tack baby. jag har typ tur som lever. ska fan börja köra med hjälm snart ;)

pussis

2009-10-01 @ 17:44:57
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0