jobbigt läge

kom hem för typ en timme sen.
har bara hunnit käkat och smörjt
mina fucking eksem som jag fått.
ska till doktorn en passande dag och
kolla vad det är.
det är troligen något jag är allergisk
mot, men vet ju inte vad.
brukar få nickelchockar ibland.
äsch, jag vet inte jag.
kliar somfan, det är inte skönt.

kollade ju på teater idag.
och den sög...
mitt huvud åkte upp och ner
hela tiden, höll fan på somna.
sen blev det en diskussion
efter teatern och då fick vi veta
att alla killar är inte alltid kåta (y)
och att tjejer är minst lika kåt dom med.
det var en massa sånt skit!

sista lektionen hade vi med olle.
alltså, helt seriöst så snackar inte
karln svenska? jag förstår ingenting
av hans invecklade svenska språk.
han tar ju allt som ett skämt.
men det är ju gravallvar...
så nu sitter jag här och ska börja plugga
den här skiten, nämligen samhällskunskap.
massmedia, mmm kul!
sen ska jag försöka renskriva PIA arbetet också.
så kanske jag kan ta och börja slappna av lite.

jag ska fan beställa biljetter till studentkryssningen.
fyfan va kul! skiter i vad alla andra tycker.
man åker om man vill.
då är man ju 18 såå (y)

skriver mer sen om jag hinner.
har lovat mamma att kolla på bonde söker fru
med henne ikväll också. sötismami!









Kommentarer
Postat av: ida

och jag har ju redan varit på studentkryssning ;) för jag va ju arton sen i MARS ;) haha

2009-10-07 @ 19:15:11
URL: http://xenofobiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0