inköp

staden idag med lingboflickorna.
var mycket trevligt att få träffa ida igen.
grymt längesen!
inhandlade ett par kängor och hårsnoddar
idag, det blev det enda. orkade inte lägga ut
nå mer pengar kände jag.
fast det var mycket som jag drogs till.
ajabaja, försöka spara :)

men nu är det så att jag har ingen alls aning
om vad jag ska ha på halloweenpartyt?
vad ska jag vara utklädd till?
som kanske inte kostar så mycket pengar?
detta är svårt.
blir väl en fotbollsspelade eller nåt ;)

känns skönt att jag är mycket piggare
i min förkylning iallafall.
nu har all huvudvärk försvunnit,
jag hostar knappt något och det
är bara näsan som är lite cp.
lugnt dä!

får se vad som händer ikväll.
kanske lika som alla andra kvällar.
alltså... ingenting.


my new shoes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0