idioter

fan vilken dag.
började med att jag och fhl
kom lite försent och gjorde
typ ingenting..
sen en rätt kort lunch.
shakespeare på svenskan
då min grupp typ förbereder
en teater. jätte bra!
nu kommer vi till det värsta,
samhällskunskapen.
har nog aldrig varit så förbannad
på skoltid som jag var idag..
okej, kanske då!
men jag fick riktigt psyk..
vi började snacka om vargar
och att dom inte har rätt
att anfalla våra husdjur.
men då går vår stadsbolärare
emot oss som bor i en by
och VET hur det är.
då säger han att de har rätt
och leva och att de måste ju också
få sin föda från något.
men om vi bara plockar bort en del
vargar så har de mat i skogen att leva på,
men när det blir proppat så är vargarna
tvungen att gå ut i byggdområden
där vi har hundar och katter utomhus,
barnen leker osv.
ska vi riskera att ett barn dör
pga att en varg måste få sin föda?
HUR I HELA HELVETE TÄNKER NI?
pratade med pappa nyss och vi skulle
vilja göra en sak, och det är att
ta med er stadsbor och ni som inte förstår
oss, ut i skogen, knyta fast er där och
se hur JÄVLA ROLIGT det är med vargarna
då ni sitter och darrar som ett asplöv.
idiotjävlar.
och ni som inte vet något om sånt här,
varför håller ni inte bara käften?
nemen om vi säger så här,
då är det okej att jag mördar er katt
och lägger den utanför er dörr
och säger att det var vargen.
det tyckte jag lät underbart!
skulle bara njuta ska ni veta.

jag tror att dom som inte vet
vad detta handlar om eller dom
som inte har mist en vän,
de kan inte tänka sig in i det här.
men tänk ert husdjur ligga med svåra,
blodiga skador, eller kanske halva huvudet
borta, i er farm och sen bara lämnar er.
en vän som har betytt mycket i ert liv
och en förbannad jävla varg har käkat
på den. tänk er in förfan.
det är ju som ni har koksalt i skallen..

aja, nu ska jag färga håret på fhl
och sen plugga lite.
puss





Kommentarer
Postat av: räkmackan

bra där! vilka jävla idioter.

2009-10-13 @ 19:58:53
Postat av: amanda

IDIUUUUUUUTER

2009-10-13 @ 22:15:13
URL: http://amandddda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0