happyday

kvällen hos amanda astner i lingbo
blev slappt! först spelade vi GH
som jag dock suger på.
sen ville jag ha massage och då
gjorde vi det mysigt med ljus och lugn
musik samt en väldoftande hudlotion
och masserade varandra.
körde hela skivan var.
kan säga att det var underbart!

sen blev det datorn ett tag.
jag somnade.
sen väckte amanda mig,
satte på en film då jag såg första
tio minuterna. sen sov jag.
lyckad kväll :D

imorse vaknade vi runt halv elva.
käkade frukost, lyssnade på en gnällade
frida som INTE vill till polhem och vara
på någon kurs. haha.
sen blev det GH igen och jag suger verkligen.

nu sitter jag här med en förbannad jävla
huvudvärk och tänker på amanda som nu ligger
i tandläkarstolen och får en sån där snygg tandställning!
grattis ugly betty!

vila ett tag nu.
måste in till stan imorn eller någon dag och
inhandla lite saker. ett par kängor skulle sitta fint,
ett par nya jeans också. kanske en tröja?
JAG VILL HA PENGAR!
och så ska jag ju lämna ifrån mig ännu mer pengar nu
eftersom jag ska betala för brollebiljetten - 600 spänn.
men då kommer jag vara lycklig, absolut!


mys med hunden min.

PLINGPLING! NU FICK JAG ETT MMS PÅ AMANDAS MUN!
HAHA. VÄRSTA HOTTIE!


Kommentarer
Postat av: amanda

VÄRSTA HOTTIEN !

+ att det gör apont så ska nog ta livet av mig.

hejdåååå

2009-10-27 @ 21:44:49
URL: http://amandddda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0