gubbfest

men vilken kväll!
lätt att gubbfester är roligare än
ungdomsfester. LÄTT!
så jävla kul och så spårar
det inte ur heller. nepp!
fick skjuts upp av robin och maya,
hämtade lina uppe hos sin pappa.
dansade, drack och tog luft!
haha. lät faktiskt ganska bra.
pappa tappade sin tele igår,
så han hade bara skalet kvar, haha!
och jag tappade luckan och den börja cp:a sig.
så ska in och köpa nya telefoner snart.
iaf vad som sas inatt ;)
somnade med kläder, linser och hela fan!
vaknade i morse vid halv nio av att jag inte
såg något, sprang ner och drog ut linserna
och klädde av mig och somnade om.
vaknade nyss och snackade med malin.
skönt att hon är hemma nu!
har saknat dig hjärtat mitt (:
fick lite sms och skit av mina sötploppar också,
men inget som behövs nämnas. höhö

nu ska jag äta en bamsefrukost, ta en ipren
och försöka tänka ut vad som händer ikväll!
syyynes snygging


detta firar vi med en superduper snygg bild!





Kommentarer
Postat av: amanda

sötnos! :D:D:D:DDD:D:D:D::D

2009-10-03 @ 13:45:45
URL: http://amandddda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0