glädje och sorg

matchen var helt underbart sjukt bra!
jag tror nog felicia också håller med.
med dansande magar i ryggen och
en riktig manlig bas så vann brynäs
med 4-0 mot luleå. skit bra!

stannade kvar lite och kollade på
spelarnas tackande av publik,
sen gick vi utåt och träffade på
jonas, jimmy och magnus.
sen knatade vi hemåt och träffade
på lite mer roligt folk!
björn, claes o och den tyste ;)
haha! helt underbara.
vi kunde gått på fest,
vi kunde haft skit roligt,
vi kunde ja, vi kunde,
men vi sumpade allt
och knatade hem.
vi är störd. japp!
istället så satte vi oss vid datorn
och lirade wow och kollade på golf,
men gick bra det med!
men fhl - vilket misstag dära..
blir claes ohlsson nästa ;)

imorse drog jag upp ögonen
och ser ett stort smile,
det var felicia!
käkade frukost, kollade på
parlamentet och hade mys.
fhl:s farmor har döpt om mig
till peppriss också. rätt sött!

farmor hann till och med få
i mig mat innan jag skulle med
ersättningsbussen till obo.
inte ska jag åka hungrig inte!
så vackert, så sött!

nu sitter jag här i mitt stökiga rum.
ska nog ta och plocka upp lite
och eventuellt dammsuga.
sen blir det lite plugg.




Kommentarer
Postat av: Anonym

hörru peppriss. vi är knäpp i hela våra huvuden.

puss

2009-10-11 @ 18:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0