freeeedagsmys

jag börjar med gårdagen.
var ju hos jeppe.
gjorde inte så mycket speciellt.
typ lagade laxgrejsimojs, supergott!
duktig jesper :)
sen blev jonas hungrig så vi gick och
köpte pizza som både j och jag åt av.
godgod.
sen blev det film, step up, både ettan
och tvåan. dom är ju så jävla bra!
fast jag somnade till andra..

gick upp före jeppe och jonke i morse,
gjorde mig klar och skulle gå ut från toan
och så hör man hur det tjuter som bara fan
från jeppes rum.
då har han ställt två alarm, ett på mobilen
och ett på väckarklockan,
men likförbannat ligger karln och sover så gott!
hahahha! så jag puffade till honom och bad
honom knäppa av väckarklockan,
men då vräker han ur sig att han håller på skjuter?
jag fattade fan ingenting. då hade han drömt
om sitt jävla dataspel! HAHA!

tog bussen till skolan och hade teckenspråk..
blä.
sen hade vi hål från halv elva till kvart i ett.
och så hade vi en lektion med kerran då vi
fick saft och kakor och sen fick vi åka hem
och plugga! vilken superbra dag! mmmhm.

nu ska jag hjälpa mamma att göra tacos,
sen ska jag ta en dusch och göra lite ansiktsmask
och ta hand om mig själv lite ;)
eftersom det är fredag har jag in handlat
bananer, glass, maränger, grädde och chokladsås,
vilket innerbär om man blandar ihop allt...
så blir det MARÄNGSWISCH!!! mumma.
får se om amanda kommer senare.

bloggar sen om jag har tid och lust.
pöusssy





Kommentarer
Postat av: jeppe

Haha, den morgonen var fin (:

2009-10-23 @ 20:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0