femte oktober

somsagt, jag tycker inte om skolan
för tillfället. det måste hända något snart,
något kul!
tog iallafall tvåtåget hem, försenat..
tog fel buss hem, så fick åka runt halva
ockelbo innan man kom hem.
gjorde ansiktsmask och städade upp lite.
gick en runda med hunden och började sen
packa lite. skulle åkt till stan,
men blev ändrade planer plus att
jag är otroligt trött känner jag.

imorgon taggar vi hockey iallafall!
wiih, min första brynäsmatch i år
och jag hoppas verkligen dom vinner!
får se om man får med sig några
söta sockerbitar, i hope.

ska försöka ta och plugga lite grann,
får se sen vad som händer.
ring om ni inte har något annat för er.
pussy


seriöst, ge mig nya krafter.
tål ingenting längre.
tål inte att ha ögonen öppna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0