en liten vistelse

jaha. jag fick en lite tripping denna fredag
också då. niklas och anton ringde och frågade
vad jag gjorde när jag satt och hade som trökigast.
dom undrade om jag ville hänka till stan och hämta
fiala. så visst, hade inget annat för mig.
åkte till stan , kändes som om det var jag som körde.
niklas visste inte vart man skulle svänga, vart han skulle
stanna eller vilken fil han skulle ligga i.
men det är klart, han har nästan aldrig kört i gefle
och han fick körkort för två dagar sen också (y)
haha. hämtade fiala och en pojk där vid heartbreak.
skjutsade hem hans kompis. åkte tillbaka och hämta en till
kompis. åkte till valbo. lämna honom.
åkte till sandviken. körde driven på donken.
fick en milkshake av fiala. snällt.
sen blev det tankatanka den gamla saaben. höhö.

niklas ville se hur fiala bodde.
så gick in till han en sväng.
blev lite grogggrogg där.
sen åkte vi och träffade niklas mamma som jobbade.
och NU är jag hemma.
blev en tripp på fyra timmar.
skönt att komma bort från rummet lite. haha.

nu ska jag sova.
hade bra. puss och tagga morgondagen.
eller ja, tagga om ca 16 timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0