en glad prick

här är jag. hallåhallå!
fyfan va jag är på bra humör idag.
wiiih! sitter och lyssnar på johnny cash
och då kan man inte bli annat än glad
och sprallig. och med lite tanke på fhl, mlc
och min redovisning i engelska. MÖHÖ!

har precis käkat tacos, hur gott som helst!
ska dra en dusch och sen kommer amanda
vid halv åtta och då ska hon käka på atalanta
så jag ska follow her.
får se sen vad det blir, någon runda någonstans iallafall.
hihi. kulikulglass.

fredag älskar jag
fredag är bra
fredag är mys
fredag är bäst
fredag är jag
japp, kunde varit så iallafall


och petra leker med barbie ... not, men hon kunde gjort?

juste, har bytt logga ett tag också.
måste ju variera vafan ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0