så nerdit

vaknade i morse av panikkissis.
satt på mig några springbyxor och
en t-shirt som låg framme och sprang  ner.
var en jävla tur att jag klädde på mig,
för precis när jag hade vart på toaletten
plingade på dörren.
då var det någon inspektör som skulle
kolla på kaminen och skit.
men jag är bra, tänker liksom ett steg före.
iallafall ibland ;)

tog halv tio tåget till stan med rosén.
handlade lika saker. en GLITTRIG tunika
och ett par neeerdglasses.
vi ska då vara nerddiscokulor på lördag.
finfint dä! fan va toppen.
har köpt julgransglitter som kommer viras
runt våra ben och runt huvudet.
kan ju säga att vi kommer synas? höhö.

träffade på jennie, så hon gick med oss ett tag.
sen drog hon och rosén.
lina och jag fortsatte traska på stan.
hittade ett par snajsiga jeans det sista jag gjorde.
hela 99 kr. WOW! jag är rätt bra.

sen drog vi till sjukhuset en sväng med linas ögon.
sen blev det skitsnack och kaffe på manpower.
fick åka bil hem, grymt skönt!

nu har jag testat det som kommer glida på, på lördag
samt mina billiga, SKÖNA och blåa jeans.
så nu ska jag ta och göra lite mat.
känns att det behövs i magen.







och nerden själv




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0