FYFAN!

gårdagen, hur ska man beskriva den?
UNDERBART KUL!
helt otrolig festlig.
dagen började med skola där vi alla
åtta taggade kvällen så in i norden!
efter skolan gick vi hem till malins pappa
och tog det lite lugnt! woho.
sen gick vi ner till donken, precis nedanför
och köpte mat!
började göra ordning oss och spelade
lite spel och snackade skit ett tag,
sen begav vi oss upp mot interpool och
träffade en massa människor! :)

sen började det, har aldrig sett
att det har varit sånt drag i vår matsal
som det var då! WOW liksom ;o
dansade, svettades, tog luft,
dansade, svettades tog luft,
dansade, svettades.....
ja, men en helt sjuk kul kväll
och jag kunde dansa :D

kvällen slutade med att några av oss
gick hem till malins pappa för att hämta
alla väskor, skjutsade hem amanda till moster
och sen fick vi skjuts till malins mamma,
där vi skulle sova.
men inte blev de nå sova inte,
började göra chokladbollar och grejjer vi.
klockan var runt ett när jag somnade
med sofies ben över mig!














mumma!

idag var det inte lika roligt att vakna precis.
gick upp och försökte få upp sofie, gick och duscha
och gjorde ordning mig. sen fick jag upp sofie. bra där!
gick till bussen, hoppas på fel buss, för där satt inte felicia,
för hon satt på bussen efter oss :D
skolan, grymt seg med huvudvärk och ont i halsen sen gårdagens
skrik och stojj!  men kul var det. snart blir det fest igen!

hade redovisning i engelska idag också,
då malin, felicia och jag uppträdde som johnny cash.
fick några snygga bilder på KISS också!
så nu får ni mina söta läsare, se några till bilder
sen idag. njut, för dom är het.

nu ska jag plugga sen kika tv.
seeuuu snyggingar.
puss på barnen jag lekte med igår iallafall :D



nu kommer tre mycket intressanta bilder


TAGGADE?


NU BÖRJAR DET LIKNA NÅGOT TJEJER!


NU KÖR VI FLICKOR! WOOOOOW! YOU ROCK!

Kommentarer
Postat av: fff

BÄSTA KVÄLLEN GASH !!!



men är du dödeller, omöjligt att få tag på dej,,,

2009-10-22 @ 21:22:40
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0