buggiewoggie

hejochhopp. känns inte som jag hinner
skriva så mycket här nu när lina är här.
har suttit och pluggat och lanat i två dagar nu.
rätt soft faktiskt ;)

hade bild som första lektion.
jag tror jag faktiskt inte tar
det där på allvar, jag liksom bryr
mig inte om vad jag gör när jag sitter där.
bara är där, fördriver tiden liksom.
skön start på veckan iallafall :)

trodde att vi skulle vara ledig i ett
antal timmar, men då blev vi skickad
till p6... träna på att dansa med elpojkarna.
först lura jag min lärare att jag fortfarande
hade ont i foten, men sen märkte jag att
bugg och foxtrot var ju rätt sväniigt och skoj
så då körde jag mitt race.
stackars pojkar som var skit nervösa och
svettades som gnuar..
lägger en liten tanke på er här nu!

ja, men då taggar vi onsdagkväll klockan
19.00 inne på ljusgården då.
tjejer, visst ska vi väl äga matsalsgolvet? :D
wohoooo liksom!

nu ska jag redigera lite bilder
sen krypa till sängs med min
söta inneboende!





nu säger jag godnatt till er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0