detta är höhö

nu är det tamefan sovdags för mig.
min söndag har gått till att suttit vid
min söta och dryga dator.
och dricka kaffe. jätte bra.

ska upp imorgon vid halv nio
och ringa doktorn och kolla
om jag får någon tid.
ska kolla om min förkylning är farlig
och om det är eksem eller allergi jag
har på kroppen. hoppas allt reder ut sig.
orkar inte ha det så här.
vill ju vara ute och härja med de bästa.
fuckit.

nattinatt alla söta.
och även amanda som nu sover
verkar det som.
har försökt fått tag i henne på msn
genom att vibba typ hundra ggr..
men icke. skulle ju skicka världens
snyggaste bild till henne.
men eftersom hon nu vägrade att ta
emot den, så läggs den ut här. HÖHÖ!


this is AMANDA ASTNER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0