är detta ett höstlov?

nu har man fått mat i magen idag också då.
fast har typ ingen aptit. känner liksom inte
ens smaken. får tänka hur det smakar så
blir det skitgott!

pappa och jag satt och snackade om pengar
och då har han bestämt sig för att lägga in
en summa pengar på mitt konto och jag får
själv ta hand om dom och visa att jag KAN
hålla i mina pengar!
men det kan jag ju, bara lite lite svårt ibland
när man är bra sugen på att köpa något som
man nu så gäääärna vill ha. liksom. typ.

iallafall så gav han mig pengar till både skor
och brollebiljetten. får se om jag behöver betala
tillbaka det sen. känns så dumt att kräva pengar
av någon tycker jag..
så imorgon blir det nog stan för min del.
kanske hänger på lingbogänget om det går
fint för dom, annars tar jag en sväng ut till valbo
med rosén om det finns plats i deras bil.
och om inte något av de alternativen funkar
så blir jag nog hemma och satsar på att åka
till stan på torsdag. lätt som en plätt.

det händer så mycket för alla andra på höstlovet.
varför kan det inte göra det för mig också?
jag menar, jag har suttit vid den här datorn som
är svart och lite silver, i snart fyra dagar.
och jag tycker det börjar blir rätt segt.
jag måste ut och göra något.

så snälla, jag ber er nu.
OM ni inte har något för er eller OM ni har något
för er och kanske har lust att ta med lilla mig.
hör av er. för så här kan jag inte ha det.
typ ruttnar arselet av mig snart.


åh, så vackra. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0