vår första apu - avslutad!

wohooo!
felicia och jag är tuffa.
jättetuffa.

började med att vi hade invidellt val,
alltså teckenspråk.
fick hemuppgifter och lite andra trökpapper.
sen lunchade vi på skolan.
efter lunchen bestämde vi oss för att gå och prata
med vår lärare på BF.
maritha blev rätt arg och irriterad när hon fick höra
vad vi får göra på vår APU-plats.
så hon gav oss två alternativ,
antingen prata med dom på toysrus
eller avsluta den APU:n och leta ny.
så vi tog det sista.
och nu har vi en ny APU-plats :))))

det blev kyrkis i ockelbo.
de typ sjunger och leker med barn.
till och med såna barn som inte ens lärt
sig att säga mamma. så det kommer nog bli
kul. nu är det fixad och jag känner mig som en
ny person vafan. helt sjukt va dåligt man mådde
på det där jävla stället...faktiskt!

felicia och jag tog ju bussen till valbo.
gick in och sa det vi skulle, lämnade våra tröjor
och fick våra papper påskrivna.
sen drog vi lyckligt till IKEA och pekade ut
och bestämde vad vi ska handla då när vi skaffar lägenhet.
haha!
felicia är så söt.
hon ba: petra, vi måste vara vänner sen!
ja ba: ja, vadårå?
hon ba: ne men då kan vi gå och peka ut vad vi vill
ha när vi har skaffat karl.
vi pekar på det vi vill ha och de köper det.
för vi ska ju vara rika! ;)

haha! fan hur det måste ha låtit runt om oss!

nu ska jag packa det sista och dra till stan.
där kommer linnéa med familj och hämtar upp mig.
blir i sätra ett tag sen bussen ner på stan med erik.
sen skiljs vi från honom och drar på en egen runda.
och denna kväll ska bli rolig!
jag måste ha roligt nu.

PUSS på alla.
extra på linnéa :)

Kommentarer
Postat av: fff

hahahhahaahahha, fy va fula vi är.

2009-11-20 @ 17:53:12
URL: http://feliciahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0