torsdag

shalalalala!
idag har jag namnsdag!
namnet elisabeth.
så jag vet att min mamma och amanda
också har namnsdag idag.
och säkert tusentals andra också.
men grattis på oss iallafall :)
mamma påminde mig imorse
precis när jag hade vaknat
med att en chokladask med merci
låg vid min plats på frukostbordet.
sötismamma. tackotack :'>

fhl och jag började vår morgon
med en frukost på mcdonalds.
juice och en toast. mumma!
sen begav vi oss till bussen.
kom till vårt underbara jobb
till en ganska prickig tid.

lagret hela dagen.
det är till och med så min
kissblåsa jublar.........
eller ja, hela dagen blev det inte
heller. för vid lunch gick vi till
ikea och åt. felicia satt kvar och
käkade medans jag sprang över
till cubus och inhandlade tre par
jeanstights.
sen blev det bussen till stan.
hade teckenspråk.
fick reda på att jag fick ig på de provet.
men inte är jag bitter för det heller? ;)
linnéa och jag kan starta depporganisation...
haha! ne, men ska ju få hem nå uppgifter
som ska göras, sen har vi ju G i ämnet ändå :)
blir bra de där ska du se!

har fått i mig mat i magen.
tagit en mercichokladgrej.
väntar på samtal från min kusin.
får se om det blir kyrkan för min del ikväll,
lyssna på min underbara ella som ska spela
fiol med sitt gäng. sötfisarna.




så här ser felicia ut när hon är inne på lagret


så här ser felicia ut när hon får åka hem!


mina nyinköpta jeans

Kommentarer
Postat av: Anonym

så sant..

2009-11-19 @ 21:10:20
URL: http://feliciahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0