tojsaraz

idag har jag och felicia haft
vår första dag på toysarus.
jätte trevligt.
fick börja med att plocka ut
massor av leksaker i affären.
gjorde mig helt snurrig i skallen.

hade en snabbislunch
och körde på igen.
fick sluta halv fyra
och det kommer vi göra varje
dag eftersom vi måste hinna med
en buss till stan och sen skynda
oss ner till station och hinna med fyratåget.
men vi klarar det. eller hur?

just nu sitter jag och leker med mina
små älsklingar. ella och rebecka.
har spelat UNO som är så grymt kul
och så har vi druckit kaffe,
även småfröna. höhö.

kommer kanske några bilder från
praktiken idag. om jag orkar.
fast i såfall om någon timme.


och så här går det när man har roligt med dessa flickor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0