tagga morgondag

amanda åkte hem vid halv tre.
städade och käkade hur god mat som helst.
sen åkte jag upp till kusin och var lite barnvakt.
lärde dom lite bus. höhö.
och så spelade vi UNO. det är grymt kul!

kom hem för en timme sen.
har kollat lite på heartbreak hotel
och nu är det snart dags för att sova.

imorgon börjar vår första APUdag.
felicia och jag ska tillbringa fyra veckor
på TOYSA'R'US i valbo. jippie!
kom gärna och hälsa på.
eller ja, köp en julklapp till någon knatte?

matlådan är klar och jag känner mig redo.
får se hur det går.
men känns rätt bra.
förutom alla jävla uppgifter vi har..
men. här kämpar vi va?



önska mig lycka till.

Kommentarer
Postat av: fff

tojsaras :D

2009-11-16 @ 17:27:09
URL: http://feliciahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0