staden gävle

barnkalaset gick bra.
lite stimmiga barn och tutor
som gjorde att mitt huvud sprack.
har just nu en trevlig och söt
huvudvärk. blä.
mycket skratt iallafall.
men det går inte att undvika skrattet
när man umgås med sofie OCH barn.
haha. ronja fick mycket presenter
och jag tror hon var nöjd med kalaset:)
tur är väl det!
fick en varsin chokladask som tack
för att vi hjälpte till.
tackotack och det var bara kul att
hjälpa till!

nu ska jag packa och göra mig i ordning.
sen tar jag halv sex tåget till gävle
och umgås med emelie :)
ska gå på bio, för första gången
i vårt liv, alltså tillsammans.
helt sjukt. har känt varandra sen
blöjis och ändå har vi inte sett
en bio tillsammans? ;o
men nu ska det bli ändring på det!
får se om sofie skulle hänka på.
hör väl snart ;)

luftslottet som sprängdes.
kan inte bli bättre!


hörs sen.
har telen med om
det är nåt intressant jag borde veta :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0