snart smäller det

en till underbart bra dag!
började halv elva med att
slå in paket till fiskedamm.
sen åt vi lunch och gjorde fler
armband. mummmmmma!

efter lunch kom kyrkisgruppen
som är barn mellan 4-6 år.
lekte och gjorde fina adventsljus!
jag och felicia fick också pyssla :)
sen åkte barnen hem vid tre och
då fikade vi lite med personalen
och sen gick vi hem.
underbart!

imorgon har vi babyöppet för
barn mellan 0-1 år och föräldrar.
det ska bli jätteroligt!
älskar de små sakerna.
sen på eftermiddagen ska vi ha
kyrkisgrupp igen och då kommer
kusinbarnet ronja :)

jag längtar till att komma dit.
trivs superbra där!

sofie och jag satt och snackade
om studentkryssningen.
och vi kan inte göra mer än att skratta.
vi i en dubbelsäng...
och om temat blir beachgrejs så blir
det hawaiiskjortan på. haha!

och hallå! det är precis en månad
kvar till julafon nu!
gud va fort tiden går..
men jul är mys.
ska in till stan någon dag och
inhandla en stor stjärna som täcker
hela fönstret. den är tuff.

nu ska jag försöka plugga
eftersom det inte blev nå igår...






inte så värst bra bild.
men här är min och sofies hytt!
garanterar att den inte kommer se lika fin ut
när vi lämnar den precis...


jag har fan ont i magen.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0