sicko

igår kväll kände jag mig seg
och död. idag är det ännu värre..
vaknade av att jag låg på armen
där jag har tagit sprutan.
var helt stel och darrade när jag skulle
vända på mig. otäckt somfan.
försökte sova lite till, men gick ej.
har en dunkande huvudvärk och
en värkande arm.
och det värker liksom under armen
och ut mot bröstet också..

mamma kom upp och skulle väcka mig.
såg att jag inte var nå pigg.
så hon gjorde en god frukost till mig
med nybakat bröd. mumma.

nu ligger jag i sängen med hunden
bredvid mig. en riktig vän.
och söt är han också.

får se om jag blir bättre under dagen.
ska försöka städa mitt rum och
göra klart mlc och mitt arbete isåfall.
men får dock se.

nu blir det filmkikning.
marley and me.

grattis malin olsson på din 17 årsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0